Traži

Zákaznický klub se slevou až 15 %

hr

Dobíjeli jsme baterky v rámci Rock Point Relax Days

10 nejlepších z řad našich obchodů vyrazilo na sportovně laděný zaměstnanecký Relax Day, kde jsme dobíjeli baterky.

Součástí našeho firemního života jsou i zaměstnanecké soutěže a další výzvy. Podporujeme tím týmového ducha, dobíjíme baterky, předáváme si vlastní zkušenosti, abyste nás na prodejnách potkávali vždy plné elánu, úsměvů a nových znalostí a zkušeností. Na podzim 2020 jsme uspořádali soutěž prodejen o sportovně relaxační pobyt v Resortu RELAX na Lipně. Na tento pobyt odjelo v polovině června 10 prodavačů z pěti vítězných prodejen.

Lokalita: Lipno, Dolní Vltavice, Hotel Resort Relax

Z jakých prodejen byli vítězové?

Aktivitami nabitý program, který by vás mohl inspirovat

1.den

V pokojích s nádherným výhledem na Lipno jsme se dlouho nezdržovali a zamířili ven na pláž, kde jsem “výhernímu týmu” představil dobrovolný program celé akce a dal k dobru krátké představení lokality a pár zajímavostí v okolí přehradní nádrže LIPNO. Protože jsme všichni sportovně-outdoorově zaměření, lákalo nás samozřejmě dobýt nejvyšší vrchol české a rakouské části Šumavy v okolí přehradní nádrže.

Ale abychom se přeci jen nedrželi pouze sportovně turistických cílů, neopomněl jsem vyzdvihnout také jeden klíčový technický parametr, a to „Hltnost turbín“ vodní přečerpávací elektrárny pod hrází.

Rozdělení na dvě skupiny jsme vyrazili do akce. První skupina se vydala na výstup za parádním výhledem na celou oblast ze „Stezky v korunách stromů“ nad městem LIPNO.

Skupina druhá (pod mým vedením) zůstala u vody a vrhla se na vodní a plážové aktivity jako jsou padellboarding, kondiční plavání a také beach volejbal, který se v našem provedení s každým odehraným setem stával naprosto precizní hrou, řekl bych, že až na špičkové výkonnostní úrovni. Naše propocená trika a včelí žihadlo v noze hovořilo za vše.

Večer jsme se všichni sešli v krásné zahradní restauraci a zakončili den výbornou 3chodovou večeří a posezením u pivka, lahodného vína, a to vše s nádhernou podívanou na klidnou vodní hladinu halící se pomalu do tmy.

2. den

Hned po snídani jsme všichni vyrazili na vodu. Kačka s Alčou z Ostravy odvážně na sea kajaku a my ostatní jsme za nimi vypluli na dvou motorových člunech a měli jsme co dělat, abychom je na obrovské vodní ploše našli.

Náš zrak ale po chvíli přitáhl jako magnet pohled na kajak, který se neustále točil na místě a nikdo z nás netušil proč. Vysvětlení se nám brzy dostalo. Když jsme se přiblížili, zjistili jsme, že holky z kajaku loví z vody někým odhozenou plechovku od piva a přispívají tak k udržení čistoty lipenské přehradní nádrže.

Odpoledne nás čekal cyklo výlet krásnou lesní cestou do městečka Frymburk. Nechybělo rychlé pivo ani zmrzlina. Návrat zpět dvěma přívozy k našemu ubytování byl nezapomenutelný. Na přívozu jsme byli my, rakouský traktor s traktoristkou a luxusní automobil TESLA. Prostě špičková společnost.

K večeru zbyl ještě dostatek času na wellnes aktivity. Bazén, vířivky nebo jen klidné posezení na molu u vody mohu vřele doporučit.

Zavzpomínali jsme na některé parádní firemní akce, takové ty sportovně laděné, které stmelí kolektiv během pár dnů ve skvělý tým. Zavzpomínali jsme na mnoho vtipných situací spojených s našimi Hannah produkty, jako například setkání na Kozelce, kde nad ránem kůň v ohradě olizoval Hannah stan s názvem „Dezert“.

3. den

Osvěžující ranní koupel v „jihočeském moři“ nám příjemně odstartovala poslední den našeho relax pobytu. Po krátkém zhodnocení celé akce a srdceryvném loučení jsme se rozjeli do našich měst a domovů. Na zpáteční cestě jsme ještě navštívili město Český Krumlov, kde se nám naskytl nevídaný pohled - Krumlov bez lidí.

Poděkování

Závěrem mi dovolte jedno malé osobní poděkování všem účastníkům. Rock Point Relax Days jsem si moc užil a myslím, že hovořím za všechny. Díky skvělé partě fajn lidí jsem se dobře bavil, krásně si zasportoval, zasmál se a příjemně si odpočinul.

Ještě jednou DÍKY VŠEM.

Text a foto: Eda Duffek - manažer kvality a služeb, Rock Point

Dijeliti

Svidio vam se ovaj post? Pošaljite ga dalje...

Usporedba proizvoda zatvori

Artikal je dodan u usporedbu proizvoda.

Věrnostní klub

Získejte až 15% slevu a spousty dalších výhod

Slevy na nákup až 15 %

Na vrácení zboží máte až 14 dní

Slevy na naše služby až 30 %

Kolačići

Koristimo cookies za pravilno funkcioniranje vaše omiljene internetske trgovine, za prilagodbu sadržaja stranica vašim potrebama, za statističke i marketinške svrhe te za personalizaciju oglasa od strane Googlea i drugih tvrtki. Klikom na gumb "Prihvati sve" dajete nam svoj pristanak za njihovo prikupljanje i obradu, a mi ćemo vam pružiti najbolje iskustvo kupovine.

Vaše postavke kolačića

Nužni kolačići čine stranicu upotrebljivom omogućavajući osnovne funkcije kao što su navigacija stranicom i pristup zaštićenim područjima. Web-stranica ne može ispravno funkcionirati bez ovih kolačića.

Kolačići za postavke omogućuju web-stranici da zapamti podatke koji mijenjaju način na koji se stranica ponaša ili izgleda, kao što je vaš željeni jezik ili regija u kojoj se nalazite.

Statistički kolačići anonimnim prikupljanjem i slanjem podataka pomažu vlasnicima stranice da shvate na koji način posjetitelji komuniciraju sa stranicom.

Ovi kolačići koriste se od strane oglašivačkih i društvenih mreža, uključujući Google, radi prijenosa osobnih podataka i prilagodbe oglasa kako bi vam bili zanimljivi.